Τρόποι αποστολής
Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται από την ομάδα μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εξαιρούνται το Σάββατο και η Κυριακή.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε επιλέξει δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, η παραγγελία σας θα εκτελεστεί τη μέρα που θα έχουμε τα προϊόντα στο κατάστημά μας.
Εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier Center)
Το κόστος αποστολής των προϊόντων υπολογίζεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αφού έχετε επιλέξει την εταιρεία με την οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σας καθώς και το τρόπο πληρωμής.
Η παράδοση γίνεται συνήθως μέσα σε 3-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής ανάλογα με τον προορισμό. Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ανάλογα με το βάρος του δέματος και με την διεύθυνση αποστολής, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.
Προορισμός Μέχρι 3kg (ογκομέτρηση) +1kg +Αντικαταβολή
Σε όλη την Ελλάδα 3,00€ 1,00€ 2,00€
|
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας. Αν η διεύθυνση είναι λανθασμένη και δεν μπορεί να παραδοθεί από την εταιρεία Courier, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Προσοχή: Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παράδοση των εμπορευμάτων από την εταιρεία Courier να ελέγξει την εξωτερική συσκευασία και σε περίπτωση που είναι ταλαιπωρημένη ή χτυπημένη από την μεταφορά να αρνηθεί την παραλαβή και να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για φθορές που προκλήθηκαν κατά την μεταφορά από την εταιρεία Courier.
* Για αγορές άνω των 50€ και βάρους εώς 3kg (ογκομέτρηση) τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
Ανωτέρα βία
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στη παράδοση της παραγγελίας σας που οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά αναφέρονται πιθανοί λόγοι καθυστέρησης, απεργίες, αργίες, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης – εκφόρτωσης, ακραία καιρικά φαινόμενα. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, έτσι ώστε να λάβετε άμεσα τη παραγγελία σας.
Ανεπίδοτη παραγγελία
Αν η μεταφορική δεν είναι σε θέση να παραδώσει την παραγγελία σας και οφείλεται σε εσφαλμένη διεύθυνση, η παραγγελία θα επιστρέψει σε μας. Ο αποστολέας είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε τέλη επαναποστολής που τυχόν χρεώνονται από την μεταφορική εταιρία ώστε να επιδώσει ξανά το πακέτο.
Παρακολούθηση παραγγελίας
Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να αντιγράψετε τον κωδικό αποστολής της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα της εταιρείας courier. που έχετε λάβει στο mail σας, έτσι ώστε να δείτε τη πορεία της παραγγελίας σας.
Δείτε εδώ: https://www.courier.gr/track
-
Μεταφορική εταιρεία
- Η παράδοση των δεμάτων γίνεται στο πεζοδρόμιο και όχι σε όροφο. Σε δύσκολες (δυσπρόσιτες) περιοχές, που δεν μπορεί να φθάσει ο μεταφορέας, θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά η μεταφορική εταιρεία για να παραλάβετε το δέμα σας, στη κοντινότερη περιοχή που μπορεί να φθάσει.
- ‘Οταν μεσολαβούν 2 ή περισσότερες μεταφορικές εταιρείες, ο χρόνος παράδοσης ορίζεται συνήθως στις 5-7 εργάσιμες μέρες.
- Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει καθυστέρηση, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τους νέους χρόνους παράδοσης.
- Το κόστος της αποστολής υπολογίζεται με βάση τη διεύθυνση παράδοσης, πριν ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας.
* Για αγορές άνω των 150€ και ανεξαρτήτως βάρους τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
Προσοχή : Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παράδοση των εμπορευμάτων από την μεταφορική εταιρεία να ελέγξει την εξωτερική συσκευασία και σε περίπτωση που είναι ταλαιπωρημένη ή χτυπημένη από την μεταφορά να αρνηθεί την παραλαβή και να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για φθορές που προκλήθηκαν κατά την μεταφορά από την μεταφορική εταιρεία
Ανωτέρα βία
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στη παράδοση της παραγγελίας σας που οφείλονται σε ανωτέρα βία. Ενδεικτικά αναφέρονται πιθανοί λόγοι καθυστέρησης, απεργίες, αργίες, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης – εκφόρτωσης, ακραία καιρικά φαινόμενα. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, έτσι ώστε να λάβετε άμεσα τη παραγγελία σας.
Ανεπίδοτη παραγγελία
Αν η μεταφορική δεν είναι σε θέση να παραδώσει την παραγγελία σας και οφείλεται σε εσφαλμένη διεύθυνση, η παραγγελία θα επιστρέψει σε μας. Ο αποστολέας είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε τέλη επαναποστολής που τυχόν χρεώνονται από την μεταφορική εταιρία ώστε να επιδώσει ξανά το πακέτο.
Παρακολούθηση παραγγελίας
Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να αντιγράψετε τον κωδικό αποστολής της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα της μεταφορικής εταιρείας που έχετε λάβει στο mail σας, έτσι ώστε να δείτε τη πορεία της .
Δείτε εδώ : https://track.mytrans.gr/track_web.php
Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης και την πολιτική επιστροφών προτού προβείτε σε οποιαδήποτε αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Πολιτική επιστροφών
Επιστροφή ελαττωματικών / λανθασμένων προϊόντων
- Αν παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 48 ωρών στο e-mail μας, info@serein.gr , επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος. Η ομάδα μας είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσει.
- Τα έξοδα αποστολής σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας. Το προϊόν θα πρέπει να σταλεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Αν η αποστολή του γίνει μετά το πέρας των 14 ημερών τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
- Μεταφορικά κόστη και πρόσθετες δαπάνες που έχουν προκύψει επειδή επιλέξατε τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία, δεν επιστρέφονται. Στην εξαίρεση αυτή εμπίπτει και το κόστος το οποίο έχει προκύψει από την επιλογή «πληρωμή με αντικαταβολή» και επομένως το ποσό αυτό δεν επιστρέφεται.
- Το προϊόν θα πρέπει να σταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών / μεταφορικής. Όσες μεταφορές γίνονται με δικής σας επιλογής ταχυμεταφορών / μεταφορικής ,τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αυτή τη περίπτωση σας προτείνουμε να κρατήσετε το αποδεικτικό της αποστολής σας, μέχρι να παραλάβουμε το δέμα, καθώς δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για χαμένα ή κατεστραμμένα αντικείμενα κατά τη μεταφορά.
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία ( κουτί, νάυλον, αφρολέξ κτλ.),χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί / πλυθεί, συμπεριλαμβανομένου της απόδειξης λιανικής.
- Όταν παραλάβουμε το δέμα σας θα ελέγξουμε το ελάττωμα που μας έχετε αναφέρει και έπειτα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, να σας ενημερώσουμε σχετικά με το αίτημα σας. Αν μετά τον έλεγχο αποδειχθεί ότι το προϊόν δεν πρόκειται για ελαττωματικό δε θα γίνει δεκτή η επιστροφή του.
- Όταν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό έχετε την επιλογή:
Αντικατάστασης του προϊόντος με ένα καινούργιο προϊόν. Σε περίπτωση που έχει εξαντληθεί το συγκεκριμένο προϊόν , έχετε την επιλογή να διαλέξετε ένα άλλο, καινούργιο στην ίδια τιμή με το προϊόν που έχετε επιστρέψει. Τα έξοδα αποστολής που θα σταλεί το νέο προϊόν επιβαρύνει αποκλειστικά την εταιρεία μας.
Επιστροφή του χρηματικού ποσού της αξίας αγοράς του προϊόντος. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να μας αποστείλετε τον IBAN σας και την τράπεζα που είναι ενεργός ο τραπεζικός σας λογαριασμός. - Αν το προϊόν δεν αποσταλεί σύμφωνα με τους παραπάνω όρους τότε το δέμα θα επιστραφεί πίσω στο πελάτη με χρέωση στον παραλήπτη.
Δικαίωμα υπαναχώρησης αγορών
Έχετε το δικαίωμα ως καταναλωτής για αναιτιολόγητη υπαναχώρηση της παραγγελίας σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από το χρόνο παράδοσής του.
- Για να επιστρέψετε το προϊόν σε μας, θα πρέπει αρχικά να μας στείλετε e-mail στη διεύθυνση info@serein.gr, αναγράφοντας το Ονοματεπώνυμο, την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία σας καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας.
- Από τη στιγμή που θα λάβουμε το αίτημα σας, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν, αυστηρά εντός 14 ημερολογιακών ημερών , από την ημέρα που παραλάβατε τη παραγγελία σας.
- Το προϊόν θα πρέπει να σταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών / μεταφορικής. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς και το κόστος αποστολής τους ανέρχεται στα 5.00€ .
- Όσες επιστροφές πραγματοποιούνται με δικής σας επιλογής ταχυμεταφορών / μεταφορικής ,τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Σε αυτή τη περίπτωση σας προτείνουμε να κρατήσετε το αποδεικτικό της αποστολής σας, μέχρι να παραλάβουμε το δέμα, καθώς δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για χαμένα ή κατεστραμμένα αντικείμενα κατά τη μεταφορά.
- Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία ( κουτί, νάυλον, αφρολέξ κτλ.),χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί / πλυθεί, συμπεριλαμβανομένου της απόδειξης λιανικής.
- Αν το προϊόν παραληφθεί χρησιμοποιημένο, χτυπημένο,, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να πουληθεί ξανά δε θα γίνει δεκτό από την εταιρεία μας, και δεν θα σας επιστραφεί η χρηματική αξία της παραγγελίας.
- Μεταφορικά κόστη και πρόσθετες δαπάνες που έχουν προκύψει επειδή επιλέξατε τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία, δεν επιστρέφονται. Στην εξαίρεση αυτή εμπίπτει και το κόστος το οποίο έχει προκύψει από την επιλογή «πληρωμή με αντικαταβολή» και επομένως το ποσό αυτό δεν επιστρέφεται.
Φόρμα Επιστροφής
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή σας, θα πρέπει προηγουμένως να έχετε συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής προϊόντος. Μπορείτε να κατεβάσετε και να συμπληρώσετε την «Φόρμα Επιστροφής Προϊόντος» πατώντας εδώ και να την αποστείλετε μαζί με το προϊόν.
Στη φόρμα αυτή θα πρέπει να σημειώσετε τον κωδικό παραγγελίας σας, το ονοματεπώνυμο σας καθώς και το αν επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να μας στείλετε έναν αριθμό IBAN μαζί με την Τράπεζα & το Όνομα Δικαιούχου.
Διεύθυνση επιστροφής προϊόντων:
Παπαρρήγας Γεώργιος
Ιωάννη Γκούρα 11, Άνω Τούμπα
Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54352